6.03.2010

Kadın Blogları

Ben sürekli blog yazabilen biri değilim. Her yeni bir post yazdığımda, "Tamam artık sürekli yazarım ben" diye kendimi kandırdığımı farkettim. Aslında üşeniyorum yazmaya... Kafamda yazacak şeyler olmadığından değil... Ama diğer yazarların bloglarını takip etmek daha kolayıma gidiyor.

Bugün yazmak istediğim şey ise "Kadın Blogları". Gerçekten çok garip. Tüm kadınlar mı aynı yoksa herkes birbirinin bloglarını okudu da aynı formata mı bürünüverdi dünya birden? 1-2 tane okuyunca bir kadın için gerçekten zevkli olabilecek şeyler aslında. Ama herkes aynı şeyleri yazıyor! Yok efendim şu kıyafetleri aldım bugün, kocam bana şunu aldı, bugün alışverişteydim, kuzişimle şöööyle bir alışveriş turuna çıktık, şu kıyafeti uzun süredir istiyordum, bu makyaj malzemesini uzun süredir kullanıyorum ve size de öneriyorum vs vs... Anladığım kadarıyla herkes her gün alışveriş yapıyor. Başka zevk ve eğlence kalmamış dünyada. Hatta alışveriş çılgınlığı öyle hat safhada ki, bazıları hızını alamayıp her gün internetten de alışveriş yapıyor! Her dakika alışveriş yapan bir insan o aldıklarını nerede ve ne zaman kullanıyor onu da anlamıyorum! Ya herkes çok zengin, ya da bu işin suyu çıkmış artık... Bu ne arkadaş yaa? Bir de evde incik boncuk, takı toka tarzı şeyler yapıp satanlar var. Cidden de satabiliyorlar taktir de etmiyor değilim. Belirli periyodlarla da çekiliş yapıp hediyeler veriyorlar. Çoğunun verdikleri hediyeler çok güzel, bayılıyorum. Ama katılmaya da üşeniyorum. Hem nasılsa bana çıkmaz, hem de çekilişlerin bilmem kaç tane kuralı var. Yok follow edicen, yok yorum yazıcan, yok blogunda tanıtıcan... Bir gün bir siteyi tanıtırsam gerçekten çok sıkılmışım demektir. Ya da acaba ben de mi globalleşmiş olacağım o zaman? Ben de mi standart kadın blog yazarı statüsüne ulaşmış olacağım? Acaba?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder