21.06.2010

Bu Blog İçin "Yeni Akım"



Ben blog yazma konusunda biraz üşengeç sayılırım. Hatta sayılmam, öyleyim. Yazacak şey çok da, elim gitmiyor bir türlü ve her postumda da bunu belirtiyorum nedense...

Çoktandır yapmak istediğim bir şeyi bu blog üstünden gerçekleştirmek istiyorum. Yemek yediğim bazı mekanları ve yemeklerini tanıtıp fikir beyan etmek aslında amacım. Bu tarz bir kaç blog çıkmıştı önceden karşıma ve gerçekten de okurken çok keyif aldım. Benim kendimce yemek tarifleri verdiğim bir yemek sitem var, aslında bu "yeni akım"ımı ona eklemek istiyordum ama daha sonra bu blog üzerinden devam ettirmeyi düşündüm.

Fotoğraflar kendi çektiğim fotoğraflar olacak ama fotoğraf makinam biraz büyük olduğu için sürekli yanımda taşımam mümkün değil. Denk geldiğinde kaliteli fotoğraf yayınlayacağım ama çoğu zaman telefonla çekilen fotoğraflar olmak zorunda kalacak. Biraz göz kirliliği yaşatmak zorunda olacağım yani... Neyse, hevese gelmeliyim =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder