9.07.2012

TUC Kraker!

 


Tuc kraker! Bildiğimiz Taç kraker! Çocukluğumda çok vardı. Çok da meşhurdu hatta. Ama nedense uzun senelerdir hiç görmedim. Muhtemelen vardır ama dikkatimi çekmemiştir. 

Tuc ise bizimkinin ecnebi versiyonu. Aslında Taç kraker bunun Türk versiyonu desek daha doğru olur sanırım.

 
Lezzet değerlendirmesi yapacak olursak, bu daha ince, daha kıyır kıyır. Ama tat olarak neredeyse aynı. Bir koca paketi 1 ayda bitirebildim. İş yerinde attım çekmeceye, 1 aylık süre zarfında gidip gelip yedim. Hiç bayatlamadı üstelik! Burada da satılsa, işyerine getirmek için alırdım sanırım. Ecnebi eşraflarında bulursanız da, alınız, tadınız!

3 yorum:

  1. Aaaa bunu görünce çok sevindim ben. Merhaba bile demeden girdim yazıya çok pardon:)Ben bir taç kraker sever olarak Cezayir'de bu krakeri bulduğumda sevinç çığlıkları attım. Bazen yine bulmak güç oluyor o yüzden buldukça 3-5 alıyorum. Sabahları bile yiyorum peynirle. Harika bir tadı var ve gerçekten bayatlamıyor. Süper!!!Kocaman sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Bana da arkadaşım Dubai'den getirdi. Yine isteyeceğim =)

    YanıtlaSil