8.09.2010

Num Num @Panora-Ankara



Geçen haftalarda çok sevdiğim iki arkadaşım Ankara'daydı. Çok kısıtlı günleri olduğundan, birlikte geçireceğimiz zamanı iyi değerlendirmek istedik. Tabii ki zamanımızın hepsini dışarıda geçirdiğimiz için de bol bol da bir şeyler yiyip içtik.

Bu mekanlardan biri Panora'daki Num Num idi. Açık hava yerinin olması, bizi oraya iten en büyük sebeplerden biriydi.

Açıkçası menüde (böyle bir yere göre) bence yiyecek adına çoook fazla seçenek yok. Gayet belli başlı şeyler. Burgerler, salatalar, sandviçler ve antin kuntin ana yemekler. Gerçi adam olana yeter ama gözüm daha fazla şey aradı...

Kardeşimin seçimi sezar salataydı. Sosu ve tavuğu boldu ve ilk bakışta gözü de doyuruyordu. Tadı da gayet iyi!


Ben Alaturka Burger aldım. Yemesi gerçekten çok zor oldu! Porsiyonlar gerçekten çok büyük! En güzel yanı ise benim gibi bir patates canavarının gözünün, gelen patates miktarıyla doyması. Zaten sadece patateslerle bile insan karnını doyurabilir!


Diğer iki arkadaşım da cheeseburger aldılar. O da gayet güzel görünüyordu. Daha da güzel olanı ise burgerleri hazırlamadan önce etinin nasıl pişmesini istediğimizin sorulması. Hepimiz orta pişmiş istedik. İyi ki de öyle istemişiz. Başarılıydı yani.



İçecek olarak herkes nestea, kola ve su tarzı şeyler içti. Fakat Skingat Icetea Limon istedi. Nestea veya Lipton olanından değil. Kendi yapımları olandan... Tadını ben çok beğendim. Az şekerli ve bol buzluydu. Şeker sever kişilerin çok tercih etmemesi gereken bir tat diye düşünüyorum.


Genel olarak mekanın hem iç hem de dış kısmını çok beğendim. Çalışanlar çok fazla ilgili değillerdi ama belki de o gün öyle denk gelmiştir. Fiyatlar da sunumlar ve mekanı göz önünde bulundurursak normal sayılır (15 - 30 TL arasında). Bu arada içki menüsü de zengin olmakla birlikte, fiyatları böyle bir mekana göre uçuk sayılmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder