9.04.2011

Değişik Çikolatalar

 İlk çikolatamız Salzburger Mozarttaler. Bu markanın binbir çeşidi var Oyropa semalarında. Freeshoplar'da da görmek mümkün. Bana çok dolaylı yollardan iki adet geldi. Çok beğendim diyemeyeceğim. Çünkü içi badem ezmeli. Herkes badem ezmesine ayılıp bayılırken, ben nedense sevemedim bir türlü. Tadı şurup gibi geliyor bana... Ama badem severler için ideal bir lezzet. Dışındaki çikolata ise mükemmel! Bir de bunun top gibi yuvarlak bir versiyonu vardı ama, fotoğraflayamadan yutuvermişim!


Ve olaylı Remy Martin çikolata... Dubai'den Skingrat getirdi bunu da. Aslında bu 3'lü bir paketti. Bu parça bana kısmet oldu. Ama taa 2 sene önce... Ben bunu içkilerin yanına koyuvermişim. Dekorla öyle bir bütünleşmiş ki, bazı geceler çikolata krizine girmeme rağmen görmemişim bile... Görmek bir yana, hatırlamamışım varlığını... Hatırladığımda biraz geç olmuştu...


Bakınız aşağıdaki fotoğraf... Gerçekten hüsran... Ölmeyi göze alıp, denedim tabii ki. İçindeki içki tamamen kurumuş ve şekerlenmiş. Rahatsız edici bir tatlılık vardı bu yüzden. Ama belli, tadı çok iyiymiş, ama bana kısmet değilmiş... Haaa, Skingrat'taki diğer 2 paket mi? O da cimriliğinin kurbanı olmuş ve sonuç benimkiyle aynı....


Gelelim en değişiğine. Acılı Kore çikolatası! Bu çikolatadan bir paket vardı. Hocam, Kore seyahatinde almış.  Sağolsun bana da bir paket bundan ve 1 şişe de "socu (kore içkisi)" getirmiş. Çikolatanın paketini çekmeyi unutmuşum. İnce, naylon kağıttan garip bir paketi vardı... Neyse... Tadı çok değişik... İlk başta çikolata tadı geliyor, hatta çikolatası da bitter, daha sonra boğazdan mideye kadar hoş bir yanma oluyor bünyede. Acı çikolata mantığı ilk başta biraz garip gelebilir ama, gayet hoş bence. Bir ara Magnum da acı çikolata çıkarmıştı ama, bir türlü deneyememiştim. Şimdi de piyasadan kalkmış...





Bir çikolata yazısı da böyle bitti...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder