4.04.2011

Yeni Keşif: Amarok

Polonyalılar'dan hiç beklemezdim... Alın işte farklı bir proje daha! Mariusz Duda (Riverside ve Lunatic Soul) zaten adamımdı, hemşehrisi de takdire şayan! Zaten kendi projesinde Mariusz Duda konuk vokalist olarak gelmiş ve ağırlığını koymuş. Henüz albümlerini indirmedim, ama "youtube" aracılığı ile, içinde Duda'nın da bulunduğu iki parçayı benimsedim bile...

Okuduğum kadarıyla grup 2002'de müzik marketlerde yerini almış. Şu ana kadar 3 albüm yapmışlar ve son albümleri "Metanoia" 2004'te piyasaya çıkmış. Daha sonra neden devam etmemişler ben de anlamadım. Söylenilene göre albümlerin soundları birbirinden farklıymış. Benim dinlediğim iki parça da çok alakalı sayılmaz. Kesin olan bir şey var ki, birkaç zaman beni idare eder! Dinlemek isterseniz buyrunuz:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder