18.11.2011

Starbucks @İstanbul - Büyükada

 Şimd bu neden Starbucks postu giriyor diyeceksiniz. Herkesin bildiği, gittiği, çoğu kişinin de sevdiği bir yer. Ama benim yazma nedenim, bugüne kadarki  mekanlarından çok farklı olması. Kesin çok değişikleri vardır ama, bu benim gittiklerimin en değişiğiydi.


Bu dışardan görünüşü.

Buralar da içeri girdikten sonraki görünüm...





Ama en güzel kısmı bahçesiydi! Tam denizin kenarında, masaların ortasında havuz olan, çok şık ve ferah bir konumdaydı. Gündüz çok daha güzel görünüyordu fakat biz gece gidebildik ancak....






Veee isim sormadığını gördüğüm ilk Starbucks! Her ne kadar kahve manyağı olsam da, Starbucks'taki ilk tercihim daima tealatte!

 

Not: Son yayınlarımdaki fotoğrafların kalitesi çok çok kötü. Yanımda sürekli büyük makinemi taşıyamadığımdan, ya küçük makineyle, ya da cep telefonuyla çekiyorum. Uzunca bir süre fotoğraf çekemiyorum diye post yayınlayamıyordum bir türlü ama, çareyi küçük makineler ve telefonlarda buldum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder