21.06.2010

Lo & Loud (Not Another Coffe Shop)



Geçenlerde Tunalı Hilmi Caddesi'nde, D&R'ın yanına açılan Lo & Loud'a gittik. Çoktandır gözüme çarpıyordu ama gitmeye bir türlü fırsat olmamıştı.

Yiyecek ve içecek konsepti biraz Starbucks kıvamında. Tabii arada çok derin farklar var. Mesela self servis değil. Bir de dondurma yiyebilme şansınız var. Bahçelerinde bir "mövenpick" dondurma dolabı var ve hem dışardan geçen ve yolda yemek isteyenlere yönelik, hem de cafede oturan müşterilere yönelik bir hizmet. "Mövenpick" dünyaca ünlü bir İsveç dondurma markası. Bu markanın otel zincirleri de var. Dondurmanın tadına gelecek olursak, ben fotoğrafta görüldüğü üzere, soldan sağa; swiss chocolate, karamel ve vanilya istedim. Servis şekli hoş görünse de, o tabakta yemek gerçekten çok zor! Tadına gelince, swiss chocolate gerçekten çok başarılıydı, karamel ve vanilya gereğinden fazla şekerli geldi bana ve çok beğenmedim. Yani bana pek matah gelmedi. Ya da ben seçimlerimi yanlış yapmış da olabilirim.




Skingrat ise limonata içti. Ben limonatadan nefret ederim. Tadına baktığımda ise o da benim için çok şekerliydi. Bir yaz günü için serinletici bir yanı da yoktu. Cafe des Cafes 'de içtiğim (ya da tadına baktığım diyeyim) zencefilli limonata daha güzeldi.

Fiyatlarına geldiğimizde ise konumuna göre fiyatlar gayet makul sayılabilir. Özellikle de bir coffe shop olduğunu göz önünde bulundurursak, kahve çeşitleri Starbucks ya da Gloria Jeans'e göre fiyat olarak çok daha uygun. Ama tat konusunda söyleyebilecek bir şeyim yok henüz. Ama en kısa zamanda kahvelerini de denemek istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder