23.06.2011

Ben Yukata İsterem!

Evet, gerçekten de Yukata istiyorum. Türkiye'den alma şansım var mı bilmiyorum ama ithal eden bir yere hiç rastlamadım. Zaten makbul olanı da Japonya'dan olması. Artık Yukata'ya sahip olabilme olasılığım var, çünkü çok sevgili, hatta ve hatta tanışma fırsatı bile bulduğum serrose, Yukata çekilişi yapıyormuş. Ben bu tarz konularda şanssız ötesi şanssızımdır. Bana çıkmaz, şimdiden diyeyim. Hatta kim kazanırsa ona şimdiden hayırlı olsun =) Ama güzel olanı, en azından 1 kez giyme fırsatı bulmuştum. Okulun Japon etkinlikleri zamanında... Çoook önceden... Fotoğraf da bendenize aittir. Yukatanın gerçekliği tartışılır, ama değişik bir deneyimdi.

Bu arada ben aslında Sari de isterem! Pukhsinitha hanım getirecekti ama, bi olaylar oldu, getiremedi! Tez getire!

Bu arada "Yukata nedir ki, ben bilmem de ben etmem de" diyenler için, hazır yazılmışı var.

Baş baş!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder